Escut Ajuntament d'Abrera
Escut Ajuntament d'Abrera
DIMECRES, 05/02/2025 | 03:57 h

Continuem millorant l’Oficina d’Atenció Ciutadana del nostre Ajuntament

27/6/2018

Amb l’objectiu de millorar l’atenció als nostres veïns i veïnes, des de l’Ajuntament d’Abrera continuem treballant en la millora de l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC), ubicada a la planta baixa del consistori. A la nova recepció, amb un gestor de torn per atendre a la ciutadania, i al nou catàleg de tràmits on-line, afegim un quiosc informàtic.

Aquest quiosc el quiosc permet a la ciutadania accedir als anuncis i edictes de forma electrònica, consultar l’agenda d’activitats, els concursos oposició, accedir a la carpeta ciutadana i consultar les notificacions rebudes, així com realitzar petites tramitacions. 

 

Tràmits

Des de la setmana passada, aquesta pàgina web de l’Ajuntament d’Abrera inclou el nou catàleg de tràmits, una guia que ofereix a la ciutadania, empreses i entitats del municipi tota la documentació necessària per dur a terme els tràmits que es desitgin.

Mitjançant un cercador, podreu buscar el tràmit dins les diferents categories existents o bé podeu buscar la informació directament filtrant la informació amb una paraula clau. A més, els tràmits es poden iniciar via on-line amb la corresponent signatura electrònica.

Si no trobeu un tràmit, necessiteu ajuda amb la documentació o teniu dificultats per accedir a la tramitació electrònica, podeu trucar al Departament d’Atenció a la Ciutadania a l’Ajuntament d’Abrera (plaça de la Constitució, 1) al telèfon 93 770 03 25 i us ajudarem.

Pots accedir al catàleg de tràmits des del menú superior d'aquesta pàgina web o fent clic aquí.

Recepció nova

Des de fa uns mesos a l’Oficina d’Atenció Ciutadana comptem amb una nova recepció que centralitza totes les trucades que arriben a l’Ajuntament, gestiona la correspondència, els accessos a l’edifici, i dóna suport en el quiosc informàtic i l’expenedor de tiquets del gestor dels torns.

El tiquet incorpora a més un codi QR que es llegeix amb la càmera del mòbil, i que permet una valoració posterior del servei, en base a la Carta de serveis d’Atenció Ciutadana. Juntament amb el gestor hem instal·lat també una pantalla informativa, on s’indica el torn i la taula, i a on es projecta informació municipal durant l’espera dels ciutadans.


  • Logo Facebook
  • Logo Twitter
  • Icona enviar

INFORMA'T