Escut Ajuntament d'Abrera
Escut Ajuntament d'Abrera
DIMECRES, 05/02/2025 | 03:49 h

Nou escape room a Abrera amb “El cas de la pizzeria Tomassi”

25/6/2018

De cara a la Festa Major, estrenem activitat! El proper 29 de juny, de 18.00 h a 20.00 h, al Parc de l’Estació, la diversió i l’entreteniment estaran assegurats amb l’escape room “El cas de la pizzeria Tomassi”.

El nou escape room que us hem preparat consisteix en un joc de detectius, en el qual els jugadors, agrupats en equips de dues a cinc persones, es posaran a la pell dels detectius més professionals que s’encarregaran de la resolució del cas de la “pizzeria Tomassi”.

 

S’hauran d’anar consultant les pistes a partir dels informes de la policia, i a partir del vostre enginy i deducció, reconstruir l’escena i esbrinar el veritable culpable.

 

Aquesta activitat està recomanada per a majors de 18 anys, però és apte a partir dels 12 anys, sempre i quan vagin acompanyats d’un adult.

 

Per poder participar en l’activitat us heu d’inscriure fins al dimecres 27 de juny (els matins de dilluns a divendres de 10.00 h a 14.00 h i els dimecres a la tarda de 16.00 h a 18.00 h) al Casal de Joves (Plaça del Rebato, 1) o al correu electrònic joventut@ajuntamentabrera.cat

 

Us hi esperem!


  • Logo Facebook
  • Logo Twitter
  • Icona enviar

INFORMA'T