Escut Ajuntament d'Abrera
Escut Ajuntament d'Abrera
DIMARTS, 04/02/2025 | 12:30 h

Juan Antonio González, nou inspector de la Policia Local

13/11/2017

La Policia Municipal d’Abrera compta amb un nou cap. Juan Antonio González ha pres recentment possessió del càrrec d’inspector de la Policia Local.

González ha desenvolupat la seva carrera professional a diferents ajuntaments de Catalunya com Badalona, Sant Just Desvern o Sant Quirze del Vallès. També fou destinat, com a Instructor, a l’Escola de Policia de Catalunya, encarregant-se de la formació de nous policies locals i mossos d’esquadra. Llicenciat en Dret (2003) i Criminologia (2009) per la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), el nou inspector també és a l’actualitat professor de diferents disciplines a l’Escola de Policia de Catalunya i ha impartit cursos i conferències a diverses universitats catalanes.

Els darrers anys Juan Antonio González ha estat felicitat públicament en dues ocasions pel Departament d’interior de la Generalitat de Catalunya. L’any 2016 en reconeixement de la col·laboració realitzada amb la policia de la Generalitat- Mossos d’Esquadra ABP de Sabadell, i l’any 2014 com a reconeixement i agraïment a la Policia Local de Sant Quirze per la tasca duta a terme amb col·laboració de la Policia de la Generalitat- Mossos d’Esquadra. Aquest mes d’octubre, l’Institut de Seguretat Pública de Catalunya, li ha atorgat una distinció pública per les seves funcions de formació, estudi o recerca científica en l’àmbit de la seguretat.

La incorporació de l’Inspector s’emmarca dintre del projecte de l’actual govern local de millora dels serveis municipals i, en aquest cas, de la nostra policia local. L’estudi de les necessitats actuals de seguretat del municipi i dels ciutadans i ciutadanes que hi viuen o treballen, ens ha de portar a fer les propostes de millora i adequar-les a cada moment.

Col·laboració amb Protecció Civil
Abrera té un teixit associatiu molt important i la protecció civil n’és un exemple. L’associació de voluntaris demostra, davant de qualsevol esdeveniment, el seu compromís amb la seguretat. El futur de la seguretat no radica només en la policia, és un objectiu de tots i totes, i per tant col·laborem plegats.

Des de l’Ajuntament d’Abrera donem la benvinguda al nostre municipi al nou cap de la nostra Policia Local.


INFORMA'T