DIUMENGE, 01/09/2024 | 19:20 h

INSCRIPCIÓ PER AL TALLER PER A ENTITATS 'MARC LEGAL I LLEI DE TRANSPARÈNCIA'

Des de l'Ajuntament organitzem un taller formatiu de 3 hores adreçat a les associacions del municipi, amb el suport de la DIBA Oberta (Diputació de Barcelona). El taller, impartit per FundEsplai, donarà a conèixer a les entitats el Marc Legal i la Llei de Transparència.

A causa de les mesures de prevenció i contenció de la Covid-19, la formació s'impartirà telemàticament els dijous 3 i 10 de desembre de 18 h a 19.30 h.

• Dades de la persona de contacte

• Drets d’Imatge

• Autoritzo a l'Ajuntament d'Abrera a captar imatges de les persones assistents. Les imatges podran ser emprades per reproduir-les, publicar-les i que puguin aparèixer en fotografies, vídeos i web per a la seva difusió pública.
  • D’acord amb l’article 5 de la Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals, les dades facilitades seran utilitzades exclusivament amb la finalitat de formalitzar les sol·licituds d’inscripció dels espectacles de la Festa d'Abrera 2020 i no es preveu la seva cessió a tercers llevat d’obligació legal. El responsable de les mateixes és l’Ajuntament d’Abrera: Plaça de la Constitució número 1, 08630 – informació@abrera.cat. Podeu exercir els drets d’accés, rectificació, supressió i portabilitat de les vostres dades, i la limitació o oposició al seu tractament, així com els altres drets que corresponguin a través de la seu electrònica de l’Ajuntament https://ajuntamentabrera.eadministracio.cat

•  He llegit i accepto la política de protecció de dades
  • * Camps obligatoris